אסתי רוצה לעזור לאמא

התנור השמיע צליל המבשר שארוחת הצהריים מוכנה, אמא קראה בקול לכול ילדי הבית לגשת לשולחן.

אסתי הקטנה רצה לתנור היא רצתה לפתוח את התנור, אך אמה קראה בקול: “אסתי מאד מסוכן לגעת בתנור, התנור הוא חם” פניה של אסתי נהיו עצובות באחת “אבל גם אני רוצה להיות כמו אמא” – חשבה לעצמה.

אחרי ארוחת הערב שכבה אסתי במיטתה, וחשבה לעצמה: איזה כיף היה, לו היה לי מטבח קטן, עם סירים ותנור שאוכל לפתוח ולסגור ללא חשש שהוא חם, התהפכה על מיטתה, ודמינה לעצמה איך היא פותחת את התנור מוציא משם תבשילים המדיפים ריח טוב, ישר תוכל לשפוך אותם על הצלחת ולחלק לכל הילדים.

מתנה ליום הולדת

יום בהיר אחד אמרה אמא לאסתי הקטנה: “היום נלך ביחד לחנות המשחקים הגדולה ותבחרי לך משחק לכבוד יום ההולדת שלך” אסתי כל כך שמחה, הם הלכו יחד לחנות המשחקים, הסתובבו בין המשחקים, לפתע ראתה אסתי מטבח מאובזר עם סירים ומחבתות וגם עם תנור מיד, התלהבה ואמרה לאמה, כזה מטבח אני רוצה לכבוד היום הולדת.

החלום התגשם

והיום אסתי הקטנה עסוקה מאד עם המטבח הקטן , היא מבשלת בסירים הקטנים, מוציאה עוגות ללא חשש מהתנור, והיא מרגישה שהחלום שלה התגשם.

קצת מידע

משחק מטבח הוא משחק שמעסיק את הילדים במשך שעות ,המטבח מתואם לגובה של הילדים ומגיע עם חלקים איכותיים: צלחות, כוסות, סכו”ם, סירים וכן עם תנור שהינו נפתח וניתן להכניס לשם דברים, כגון: הסירים הקטנים והצלחות, מה שנותן לילד את החוויה והתחשוה של ההתעסקות עם כל אביזרי המטבח והבישול.

המשחק מתואם לטווח רחב של גילאים, מה שמאפשר השתתפות עם רוב ילדי הבית.

כתיבת תגובה

הקטגוריות המובילות